1200 kr för att få tillgång till HPguiden i tre veckor..

Alla övriga diskussioner
Skriv svar
Användarens profilbild
erica-bus
Stammis
Stammis
Inlägg: 106
Blev medlem: lör 03 jan, 2009 17:49
Kontakt:

1200 kr för att få tillgång till HPguiden i tre veckor..

Inlägg av erica-bus »

...innan provet.

omg!
Har varit vip förut då det kostade 900 kr (utan rabatt).
visst var det det gamla provet och det finns nya uppgifter nu men... 1200 kr (med rabatten) för tre veckor är ju sjukt mycket pengar!
Användarens profilbild
empezar
Platinapostare
Platinapostare
Inlägg: 6368
Blev medlem: tis 24 okt, 2006 2:00

Re: 1200 kr för att få tillgång till HPguiden i tre vecko

Inlägg av empezar »

Visst är det mycket pengar. Det är ungefär som ett gymkort som man inte använder (du har inte köpt VIP förrän det är tre veckor kvar). Det blir väldigt dyra besök till gymmet om man bara går 1-2 gånger, vilket många nog gör efter de köpt ett årskort i januari :)

Om du inte tycker det är värt det kan du ju vänta tills efter högskoleprovet och köpa ett medlemskap då. Då får du mer veckor för pengarna. Men då kanske du ångrar att du inte försökte?
Användarens profilbild
erica-bus
Stammis
Stammis
Inlägg: 106
Blev medlem: lör 03 jan, 2009 17:49
Kontakt:

Re: 1200 kr för att få tillgång till HPguiden i tre vecko

Inlägg av erica-bus »

empezar skrev:Visst är det mycket pengar. Det är ungefär som ett gymkort som man inte använder (du har inte köpt VIP förrän det är tre veckor kvar). Det blir väldigt dyra besök till gymmet om man bara går 1-2 gånger, vilket många nog gör efter de köpt ett årskort i januari :)

Om du inte tycker det är värt det kan du ju vänta tills efter högskoleprovet och köpa ett medlemskap då. Då får du mer veckor för pengarna. Men då kanske du ångrar att du inte försökte?
Jag har betalat 3 st vipmedlemskap redan. och övat har jag gjort. höjt mig från 1.0 till 1.5 Jättebra att ha fått möjlighet att öva med Hp-guiden.

Denna gång ville jag ha en uppfräshning inför provet om 3 veckor och får en smärre chock när jag loggar in och ser prishöjningen. Har denna "vår" övat mycket på egen hand genom tidningar och matteböcker och gamla prov.

Kanske vore en idé för hpguiden att ha tex halva priset en månad innan? Så tjänar de 750 kr på mig istället för 0kr.

Jaja. skit samma.
Jag blir hur som helst inte vip här nått mer, det är helt enkelt inte värt det till det priset.
Användarens profilbild
Pareto
Stammis
Stammis
Inlägg: 179
Blev medlem: mån 31 okt, 2011 10:51
Ort: Göteborg

Re: 1200 kr för att få tillgång till HPguiden i tre vecko

Inlägg av Pareto »

Det beror ju på hur mycket du vill investera i din utbildning - därmed också i ditt eventuella yrkesliv. Visst blir det mycket pengar för bara någon vecka, men den där extra poängen kanske blir utslagsgivande.

Mentalt tror jag man att triggar sig själv genom att "investera" i framgång, precis som med gymkortet blir investeringen ett incitament för träningen.

Tycker själv att hpguiden är ytterst prisvärd, men då har jag också VIP fram till HT-12. Kanske en idé att sänka priset veckorna innan provet?
Skriv svar