Pil intervju för andra gången

För dig som är eller är på väg att bli medicinstuderande
Skriv svar
maike4233
Före detta VIP-Medlem
Före detta VIP-Medlem
Inlägg: 6
Blev medlem: mån 23 sep, 2019 12:38

Pil intervju för andra gången

Inlägg av maike4233 »

Hej alla!

Jag ska göra PIL intervju igen och undrar hur ni andra har gjort som har gjort själva intervjun fler gånger.
Har ni fått frågan om hur ofta ni har gjort intervju och i så fall vad har ni svarat? Har ni tagit upp det själva? Tacksam för tips!
KI21
Före detta VIP-Medlem
Före detta VIP-Medlem
Inlägg: 7
Blev medlem: sön 27 dec, 2020 21:44

Re: Pil intervju för andra gången

Inlägg av KI21 »

Hej hej!
jag kan tyvärr inte hjälpa dig med din fråga men undrar verkligen över hur du pluggade inför begåvningstestet? Har du något dokument eller sånt du kan dela med dig?
Uppskattar all hjälp:)
tussilago97
Newbie-postare
Newbie-postare
Inlägg: 6
Blev medlem: tis 07 maj, 2024 15:39

Re: Pil intervju för andra gången

Inlägg av tussilago97 »

maike4233 skrev: tor 09 maj, 2024 13:07 Hej alla!

Jag ska göra PIL intervju igen och undrar hur ni andra har gjort som har gjort själva intervjun fler gånger.
Har ni fått frågan om hur ofta ni har gjort intervju och i så fall vad har ni svarat? Har ni tagit upp det själva? Tacksam för tips!
Hur många gånger har du varit på intervju?
Skulle kanske inte ta upp hur många gånger har försökt men om frågan kom upp så skulle jag bara vara ärlig.
tussilago97
Newbie-postare
Newbie-postare
Inlägg: 6
Blev medlem: tis 07 maj, 2024 15:39

Re: Pil intervju för andra gången

Inlägg av tussilago97 »

KI21 skrev: tor 09 maj, 2024 13:20 Hej hej!
jag kan tyvärr inte hjälpa dig med din fråga men undrar verkligen över hur du pluggade inför begåvningstestet? Har du något dokument eller sånt du kan dela med dig?
Uppskattar all hjälp:)
Hur många poäng fick du och vad var dina starka respektive svaga delar på provet?

Jag har inte fått ta del av någon dokument men tror mest att det gör skillnad när man skriver provet för första gången. Nu har jag gjort begåvningstestet en gång och genast blev det uppenbart vad jag behöver öva på för att förbättra mina chanser nästa gång.
KI21
Före detta VIP-Medlem
Före detta VIP-Medlem
Inlägg: 7
Blev medlem: sön 27 dec, 2020 21:44

Re: Pil intervju för andra gången

Inlägg av KI21 »

Hej hej!

Jag har skrivit det en gång bara och då fick jag 18 poäng, men skulle tyvärr säga att det är svårt för mig att veta på riktigt vad jag behöver utveckla pga tidspressen:( Men deinitvt tidspressen skulle jag börja med isf
tussilago97
Newbie-postare
Newbie-postare
Inlägg: 6
Blev medlem: tis 07 maj, 2024 15:39

Re: Pil intervju för andra gången

Inlägg av tussilago97 »

KI21 skrev: sön 12 maj, 2024 9:20 Hej hej!

Jag har skrivit det en gång bara och då fick jag 18 poäng, men skulle tyvärr säga att det är svårt för mig att veta på riktigt vad jag behöver utveckla pga tidspressen:( Men deinitvt tidspressen skulle jag börja med isf
Starta en ny tråd med frågan så kan vi diskutera där. Blir lite mycket trådkap annars.
Skriv svar