Sista pushen för läkarlinjen

Starta en egen eller läs och kommentera någon annans
Londisan
Före detta VIP-Medlem
Före detta VIP-Medlem
Inlägg: 90
Blev medlem: sön 31 mar, 2019 12:18

Re: Sista pushen för läkarlinjen

Inlägg av Londisan »

Dutw skrev: mån 29 apr, 2024 21:48Va kul, håller tummarna!
Tack så mycket, och detsamma! 1.65 är ju skitbra. Du är ju jättenära till dit mål =)
Dutw
Före detta VIP-Medlem
Före detta VIP-Medlem
Inlägg: 563
Blev medlem: sön 14 feb, 2021 23:53

Re: Sista pushen för läkarlinjen

Inlägg av Dutw »

Londisan skrev: tis 30 apr, 2024 9:00
Dutw skrev: mån 29 apr, 2024 21:48Va kul, håller tummarna!
Tack så mycket, och detsamma! 1.65 är ju skitbra. Du är ju jättenära till dit mål =)
Hehe tackar, ja fast den sista lilla biten känns inte så liten! Men skam den som ger sig
37 åring som siktar på läkarprogrammet i Lund!
Hp resultat: 1.45 --> 1.65 --> 1.55 --> ?
Londisan
Före detta VIP-Medlem
Före detta VIP-Medlem
Inlägg: 90
Blev medlem: sön 31 mar, 2019 12:18

Re: Sista pushen för läkarlinjen

Inlägg av Londisan »

Kände att jag behövde skriva av mig lite. Men gjorde PIL, och det kändes inte som det gick så jättebra. Vilket det inte heller gjorde, kom inte vidare. På ett sätt känner jag ändå okej med det, jag hade ändå än känsla av att i och med att jag ska börja sista terminen på SSK programmet till höst känns det dumt att hoppa av den så min plan var väl att försöka göra båda samtidigt, men känns som att det hade dragit ned mig i interjuverna. Så planen är väl att söka in till PIL för VT'25, plugga lite mera. Nu vet jag ju lite mera hur det funkar. Och om jag inte kommer vidare då, så känner jag nu iallafall att jag lägger läkardrömmen på hyllan.
Rasmus9898
Före detta VIP-Medlem
Före detta VIP-Medlem
Inlägg: 123
Blev medlem: tor 01 feb, 2018 18:31
Ort: Göteborg

Re: Sista pushen för läkarlinjen

Inlägg av Rasmus9898 »

Londisan skrev: ons 08 maj, 2024 13:56 Kände att jag behövde skriva av mig lite. Men gjorde PIL, och det kändes inte som det gick så jättebra. Vilket det inte heller gjorde, kom inte vidare. På ett sätt känner jag ändå okej med det, jag hade ändå än känsla av att i och med att jag ska börja sista terminen på SSK programmet till höst känns det dumt att hoppa av den så min plan var väl att försöka göra båda samtidigt, men känns som att det hade dragit ned mig i interjuverna. Så planen är väl att söka in till PIL för VT'25, plugga lite mera. Nu vet jag ju lite mera hur det funkar. Och om jag inte kommer vidare då, så känner jag nu iallafall att jag lägger läkardrömmen på hyllan.
Ja detta var ett slag i magen kan man säga! 1 poäng ifrån och var lottning bland de med 23 poäng…
Jävligaste är att jag klarat provet tidigare, får invänta Hp men är inte optimistisk alls. Jag lider med dig.
Londisan
Före detta VIP-Medlem
Före detta VIP-Medlem
Inlägg: 90
Blev medlem: sön 31 mar, 2019 12:18

Re: Sista pushen för läkarlinjen

Inlägg av Londisan »

Rasmus9898 skrev: ons 08 maj, 2024 20:05 Ja detta var ett slag i magen kan man säga! 1 poäng ifrån och var lottning bland de med 23 poäng…
Jävligaste är att jag klarat provet tidigare, får invänta Hp men är inte optimistisk alls. Jag lider med dig.
Nej, men guuud vad surt, jag känner verkligen med dig. Det är verkligen hemskt när det känns som ett steg fram, som att man nästan kan smaka det och sen går det ett steg bak. Jag tror på dig, det gick säkert bättre än du tror. Jag vet att det är lätt att säga, men försök att ta det lugnt och inte tänka för mycket förrän du får resultatet av Hp. Håller tummarna för dig!
Rasmus9898
Före detta VIP-Medlem
Före detta VIP-Medlem
Inlägg: 123
Blev medlem: tor 01 feb, 2018 18:31
Ort: Göteborg

Re: Sista pushen för läkarlinjen

Inlägg av Rasmus9898 »

Londisan skrev: ons 08 maj, 2024 21:16
Rasmus9898 skrev: ons 08 maj, 2024 20:05 Ja detta var ett slag i magen kan man säga! 1 poäng ifrån och var lottning bland de med 23 poäng…
Jävligaste är att jag klarat provet tidigare, får invänta Hp men är inte optimistisk alls. Jag lider med dig.
Nej, men guuud vad surt, jag känner verkligen med dig. Det är verkligen hemskt när det känns som ett steg fram, som att man nästan kan smaka det och sen går det ett steg bak. Jag tror på dig, det gick säkert bättre än du tror. Jag vet att det är lätt att säga, men försök att ta det lugnt och inte tänka för mycket förrän du får resultatet av Hp. Håller tummarna för dig!
Tack! Stormen i huvudet har lugnat sig lite, jag håller tummarna för dig och alla andra som kämpar också!🙏🏼
Skriv svar